wtorek, 24 lutego 2015

Wielki powrót

Wróciłam. Wróciłam starsza o rok, z nowymi doświadczeniami kosmetycznymi i większym zaangażowaniem. Mam nadzieję, że tym razem będę tu zaglądać bardziej systematycznie. W końcu muszę nadrobić wszystkie zaległości, pokazać Wam moje nowości kosmetyczne i zdjęcia z ostatniego roku :) 

Dziś mam dla Wam zdobienie, które wykonałam na paznokciach mojej serdecznej koleżanki, Karoliny. Beże, brązy i nude to jej ulubione kolory, chciałam jednak jakoś przełamać ten odcień złotem. 




Do wykonania zdobienia użyłam:
   • liner Flexbrush nr 7
   • OPI Nail Lacquer - Don't pretzel my buttons - NL G16
   • Avon Nailwear Pro + Golden Vision
   • Sensique Strong & Trendy Nails - nr 15

Ostatnimi czasy stałam się istnym maniakiem filmowym. Chyba w ciągu ostatniego roku nie zobaczyłam tylu filmów ile w ostatnim miesiącu. Wczoraj z chłopakiem zrobiliśmy sobie maraton z Timem Burtonem. Jeśli ktoś jeszcze nie widział, polecam z całego serca! 



11 komentarzy:

  1. Paznokcie bajeczne, masz talent:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj ponownie w blogowym świecie,z chęcią będę czekać na nowe posty i Twoje kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne połączenie kolorów i wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdobienie ;) film jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdobienie jest piękne, zwłaszcza to złote pióro robi wrażenie. A Gnijącą Panną Młodą uwielbiam, to jedna z moich ulubionych animacji :)

    Co do Yankee Candle Woski możesz też wykorzystać jako typowy zapach np do szafy czy do szuflad z bielizną. otwierasz z folji taki wosk i po prostu kładziesz gdzie chcesz i będzie ładnie pachnieć. Albo ja nie masz kominka można kupować Yanke Candle w formie świeczek czy samplerów. Ale te są droższe niż woski do kominka. Aczkolwiek polecam Ci rozejrzeć się za kominkiem, to nie musi być duży wydatek, ja w niektórych sklepach widziałam bardzo ładne kominki, które kosztowały około 10 - 15 zł :) Nawet zerknij sobie na Allegro
    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=Kominek+Zapachowy+&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y&bmatch=s0-o-0113

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne drobienie, bardzo ładnie pazurki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam teraz pazurki nude :) a w tych, które zrobiłaś koleżance bardzo podoba mi się motyw piórka! Wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. To również moje ulubione kolory! :) Dotąd nie znałam lakierów OPI, ale też nie trafiłam jeszcze na odpowiednie dla mnie (jestem zbyt niecierpliwa). Wypróbuję!
    Zapraszam też do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń