sobota, 21 marca 2015

OPI - I don`t give a Rotterdam

To mój najnowszy lakierowy nabytek, pokochałam go od pierwszego wejrzenia. Mam wielkie zaufanie do OPI - świetna konsystencja i duży pędzelek ułatwiający aplikację. Lakiery dość długo trzymają się na paznokciach, a pierwsza warstwa pozwala uzyskać dobre krycie.


Z wszystkich lakierów OPI jakie posiadam, ten jest najsłabiej napigmentowany i dopiero trzy warstwy zapewniły idealne krycie. Nie zraziło mnie to do niego ponieważ nie mam żadnego innego szarego koloru, a ten odcień z drobinkami jest wspaniały. 



Miałam chwilę czasu więc wzdłuż skórek przykleiłam drobne ozdoby. Lubię ten rodzaj zdobienia ponieważ długo się trzyma i jest delikatnym akcentem. I co najważniejsze bez problemu mogę ozdobić prawą dłoń, z czym niestety mam częste problemy :)



Do zdobienia użyłam trzech lakierów. Był to mój pierwszy raz z Seche Vite i muszę przyznać, że jest świetny, Po nałożeniu go na lakier kolor nabrał blasku i wręcz żelowego wykończenia. Na temat trwałości jeszcze nie mogę nic powiedzieć ponieważ mam go na paznokciach dopiero dwa dni.

Co myślicie o tym lakierze?

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyszło, lubię czasem takie szarości nałożyć :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek szary śliczny - ładne połączenie i ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny jest ten kolorek ;) co prawda mógłby być bardziej napigmentowany ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. eeej podoba mi się ;) Lubie takie szare paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie się prezentuje! i te zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się kolor i to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na moje oko za delikatne kolorki, aczkolwiek w tym połączeniu, z tym jednym ciemnym, wygląda zacnie :D
    Koncerty to podstawa, nawet jeżeli się jest naturalnie spokojnym człowiekiem, to na koncertach trzeba się wyszaleć, potwierdzam :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię szarości na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne paznokcie i świetne połączenie :). Uwielbiam lakiery OPI :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasny kolorek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny, chociaż jak dla mnie to taki bardziej na jesień/zimę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście wykończenie naprawdę wygląda jak żelowe. ;]

    OdpowiedzUsuń