czwartek, 5 marca 2015

Paznokcie hybrydowe + Adwokat Diabła.


W końcu po ciężkim tygodniu mam czas usiąść i napisać posta. W sobotę wyjeżdżam na targi Beauty Forum do Warszawy i już żyję tym wydarzeniem. Nie mogę się doczekać i wciąż planuję zakupy. Mam nadzieję, że za kilka dni pochwalę się moimi zdobyczami :)

Pokaże dzisiaj paznokcie hybrydowe mojego wykonania. Lubię jakieś małe akcenty więc na palcu serdecznym umieściłam delikatne kwiatki z hologramami. Jak Wam się podoba?





 Wczoraj będąc u mojego chłopaka postanowiliśmy zrelaksować się przy filmie i sziszy. Nie widziałam wielu kultowych filmów więc zaczynam nadrabiać zaległości. Wczoraj wybraliśmy Adwokata Diabła. Nie przekonał mnie ani opis, ani zdjęcia z filmu, ale muszę przyznać, że był genialny! Jeden z lepszych jakie widziałam. Niezwykle pomysłowy, ciekawy, ale również daje do myślenia.  







4 komentarze:

  1. WSPANIALE WYSZŁY
    Wielkie pozdrowienia!!
    :*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne ;) Nie widziałam tego filmu, pamiętam że zabierałam się za niego ale ciągle mi się zacinał ;P Muszę koniecznie obejrzeć. Jeśli nie masz konta na Filmweb, polecam założyć, bardzo pomaga w nadrabianiu zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń